Dietips: Snack Land

Posted in Διατροφή on November 18, 2015

DietipsΤα μικρά θρεπτικά γεύματα είναι το μυστικό της σωστής διατροφής. Όταν κάθε γεύμα προσφέρει ότι ζητά ο οργανισμός για να λειτουργήσει σωστά τότε λέμε ότι η διατροφή είναι ισορροπημένη. Λόγω των γρήγορων ρυθμών που ακολουθούμε όλοι μας τα γρήγορα μα πάνω από όλα θρεπτικά σνακς είναι η σωστή λύση στην καθημερινότητα μας. Παρακάτω θα βρίτε μερικά από αυτά που εύχομαι να τα προσθέσετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο

Χυμός λαχανικών

Είτε πρόκειται για το χυμό ντομάτας, χυμό καρότου ή για κοκτέιλ λαχανικών, έχουμε να κάνουμε με πλήθος βιταμινών, οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με τη σύνθεση. Οι χυμοί λαχανικών αποτελούν ισχυρό αντιοξειδωτικό όπλο απαραίτητο εφόδιο κάθε σωστής διατροφής.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί βοηθούν στην καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων και του διαβήτη, μειώνουν την κακή χοληστερίνη, αυξάνουν την καλή ενώ προσφέρουν αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό. Μια χούφτα 30γρ. αμύγδαλα, αποδίδει 165 θερμίδες, περιέχει 9 γρ. μονοακόρεστων λιπαρών οξέων και προμηθεύει το 35% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη Ε, μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, περιέχει 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων, ενώ τα φουντούκια είναι πολύ καλή πηγή διαλυτών φυτικών ινών και μαγγανίου, ενός ιχνοστοιχείου που συμμετέχει σε αντιοξειδωτικά συστήματα του οργανισμού.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, βιταμινών, μεταλλικών αλάτων (κυρίως ψευδάργυρο) και ασβεστίου. Αποτελεί μία από τις ελαφρότερες και πλουσιότερες τροφές.Το άπαχο γιαούρτι ενώ περιέχει περίπου τις ίδιες θρεπτικές ουσίες με το γάλα και έχει ίδιες θερμίδες είναι αρκετά πιο χορταστικό. Για ένα ακόμη πιο λαχταριστό αποτέλεσμα μπορούμε να προσθέσουμε κομμάτια του αγαπημένου μας φρούτου ή μια κουταλιά μέλι.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία και μπορεί να βελτιώσει ακόμα και την υγεία της καρδιάς μας. Αυτό συμβαίνει λόγω των ισχυρών αντιοξειδωτικών που ονομάζονται πολυφαινόλες που υπάρχουν στο κακάο, το κύριο συστατικό της μαύρης σοκολάτας.

Χυμοί Φρούτων

Είναι γνωστό ότι η ευεργετική δράση των φρούτων και των χυμών δεν περιορίζεται σε μία μόνο θρεπτική ουσία που περιέχουν. Βιταμίνες όπως C, E, φυλλικό οξύ και Α, καροτενοειδή, καθώς και άλλα απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού συστατικά όπως κάλιο, ασβέστιο και διαιτητικές ίνες, είναι γνωστό ότι στοιχειοθετούν το πλαίσιο της υψηλής θρεπτικής αξίας τους. Με όπλο σας τον αποχυμωτή μπορείτε να απολαύσετε λαχταριστούς και πάνω από όλα υγιεινούς συνδυασμούς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *